Darbo su „sunkiais“ klientais ypatumai
Paskelbta 2025 Sausio 22d., 09:25
Darbo su „sunkiais“ klientais ypatumai
2025 Sausio 22d., 09:25
2025 m. kovo 6 d. organizuojamas nuotolinis mokymo seminaras „Darbo su „sunkiais“ klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai“. Kviečiame dalyvauti.
Mokymų trukmė: 6 ak. val.
Mokymų laikas: 9.00 - 14.30.
Mokymų vieta: zoom platforma.
Mokymų kaina: 119 Eur/asm. PVM neapmokestinama.
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro mokomąją medžiagą, dalyvio pažymėjimą.
Lektorė: psichologė Agnė Lotužytė. Psichologijos bakalaurė ir magistrė (VU, 2011-2017). Papildomai baigusi 180 ak. val. pedagoginės psichologijos ir didaktikos kursus. Mokymų vedimo patirtis nuo 2016 metų. Lektorė, mokymų trenerė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja, turinti didelę patirtį psichoedukaciniuose ir socialiniuose mokymuose bei konsultavime, aktyviai gilinanti savo žinias psichologijos mokslo srityje.
Nagrinėjamos temos:Skirtingi klientai – skirtingas bendravimas.
Kas yra „sunkus“ klientas? Klientų tipai.
„Sunkaus“ kliento nauda įmonei ir darbuotojui.
Bendravimas su „sunkiais“ klientais.
Efektyvus konflikto eigos kontroliavimas bei kliento prieštaravimų suvaldymas.
Savo pozicijos išlaikymas ir tinkamas „Ne“ pasakymas.
Efektyvus kliento skundo telefonu valdymas.
Konstruktyvus kaltinimo situacijų valdymas.
Klientų reakcijos ir tinkami darbuotojo veiksmai.
Kaip „atsigauti“ po „sunkaus“ kliento?
Pozityvus mąstymas.
https://personaloprojektai.lt/atvirųjų -mokymų-registracijaMūsų lektorių komanda yra pasiruošusi parengti ir vykdyti mokymų programą, aktualią Jūsų kolektyvui, atsižvelgiant į organizacijos specifiką, mokymų tikslus, išsakytus poreikius.
Teiraukitės info@personaloprojektai.lt , telefonu +370 618 48891
Rodyti visą aprašymą
Kaina: 119 EUR
Skelbimo statistika
Parodytas: 400 k.
Peržiūrėtas: 19 k.
Komentarai
Komentarų nėra